0



Εγώ δεν έχω εικόνισμα πολιτικούς μέντορες”! Άρθρο του Στρατηγού Κ. Ζιαζιά…




Γράφει ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΙΑΖΙΑΣ

Στρατηγός-Πρώην Α/ΓΕΣ

Στο σπίτι μου και στο εικονοστάσι μου ( αφού έπιασες στο στόμα σου το σπίτι μου και το σαλόνι μου )  κύριε πολιτικέ, εγώ έχω μόνο την εικόνα της Παναγίας και του Χριστού, με αυτες πορεύτηκα από την καλύβα της στάνης μας του Ολύμπου μέχρι την Μεσογείων, πάντοτε ταπεινά, απλά και υπερήφανα, πληρώνοντας πάντα  μέχρι και τον καφέ μου σ΄ όλη μου την σταδιοδρομία, κοιτώντας τους συναδέλφους μου κατάματα και όχι χαμηλά όπως κάνατε εσείς. Εσείς πρέπει να  έχετε στο σαλόνι σας  για εικόνισμα, μόνο  τους πολιτικούς σας μέντορες, αυτούς που προσκυνούσατε μια  ζωη για να μείνετε  στην Αθήνα, για να πάτε στο εξωτερικό, όχι με μόρια βέβαια, αλλά με την βοήθεια του εκάστοτε πολιτικού συστήματος που με πάθος υπηρετούσατε. Εν αντιθέσει εγώ, σε τριάντα πέντε χρόνια υπηρέτησα στην αγαπημένη σας Μεσογείων, μόνο  δύο χρόνια κατά τύχη για σας…”

Δεν αμφιβάλλω ότι είχα και τύχη στη ζωή μου και στην σταδιοδρομία μου, όμως με ατέλειωτες ώρες δουλειάς στο πεδίο και όχι στα χαρτιά της Μεσογείων. Η τύχη όμως όπως γνωρίζετε, βοηθάει τους τολμηρούς και τους επαγγελματίες και όχι πάντοτε τους υπηρετούντες σε γραφεία ισχυρών και πολιτικών. Η τύχη, που όπως λέτε οτι βοήθησε εμένα, βοήθησε λίγα χρονια πριν και τον Στρατό μας να μην έχει αρχηγό έναν μικρόψυχο άνθρωπο, γέννημα θρέμμα του σαθρού πολιτικού συστήματος, αλλά επέλεξε έναν άνθρωπο που ενέπνεε λεβεντιά, εμπιστοσύνη στα στελέχη μας και όταν ήλθε η ώρα είπε ΟΧΙ για την προάσπιση των εθνικών μας συμφερόντων στο Αιγαίο και υπήρξε παράδειγμα για μας τους νεότερους .

Πότε είπατε όχι εσείς στο σύστημα στη ζωή σας; Ούτε τότε που φτωχοποιήσατε τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων ……. Απλά και τότε κοιτάξατε  με αγάπη και αυτοθαυμασμό την καρέκλα σας, που πάντα αγαπούσατε και αγαπάτε ακόμη, την καρέκλα της εξουσίας. Γι’ αυτά βέβαια που είπατε, για την  ολονύκτια κομματική σύναξη που την “βαπτίσατε” ΣΑΓΕ, χωρίς την παρουσία του Α/ΓΕΕΘΑ και των άλλων Αρχηγών των Κλάδων, και εδώ λέτε ψέματα και ήταν παρών και κάποιος σοβαρός άνθρωπος που θα μιλήσει κάποτε και τότε που θα κρυφτείτε. Εάν έχετε λίγο ευαισθησία βεβαια, θα τα πούμε με λεπτομέρειες αφού αυτό επιθυμείτε, καθώς και για τα ατελείωτα τηλέφωνα στο σπίτι μου, τις πρώτες  πρωινές ώρες  εκείνης της νύχτας!

Θα ήταν καλό να γνωρίζετε, ότι δεν φοβήθηκα ποτέ στη ζωή μου και θα ομιλώ πάντα δημόσια και όχι πίσω από την πλάτη των συναδέλφων. Όσο για την λάσπη που εκτοξεύσατε μετά την παραίτηση μου και συνεχίζετε ακόμη, σας χαρακτηρίζει σαν άνθρωπο. Ο Ιανός μάλλον είχε ελάχιστα προσώπα  σε σύγκριση με σας. Αυτά τα λίγα ……για το παραλήρημα σας. Το Στράτευμα, μας γνωρίζει πολύ καλά και είναι αδέκαστος κριτής για όλους.

ΠΗΓΗ

Δημοσίευση σχολίου

κάνε το δικό σου σχόλιο

 
Top