0

 ΠΡΟΣ: 1)  Αρχηγό Π.Σ.

                                                                   2) Δ/τη Πυροσβεστικής Ακαδημίας 

                                                                   3) Δ/τη Παραρτήματος Σχολής

                                                                       Πυροσβεστών Πτολεμαΐδας   

                                                       ΚΟΙΝ:       Πρωτοβάθμιες Ενώσεις

                                                                                  Μέλη Π.Ο.Ε.Υ.Π.Σ.



ΘΕΜΑ: «Κατάθεση ψυχής ενός Δόκιμου Πυροσβέστη».



   Σας κάνουμε κοινωνούς της κατάθεσης ψυχής ενός Δοκ. Πυροσβέστη και σας κάνουμε αυτόματα συνυπεύθυνους προκειμένου να προλάβουμε δυσάρεστες καταστάσεις για οτιδήποτε συμβεί πριν είναι αργά. Θα πρέπει άμεσα να δώσετε  τις κατάλληλες οδηγίες με βασικό σας μέλημα να μην καταστρέψετε τα ιδανικά και τα πιστεύω ενός παιδιού και κατ επέκταση  μια ολόκληρης γενιάς πυροσβεστών.

Τα ερωτήματα που προκύπτουν είναι αμείλικτα.

Είναι δυνατόν να έχει επιβληθεί ένα πλήρες στρατιωτικοποιημένο σύστημα εκπαίδευσης και διαβίωσης στη Σχολή (ανώτερο και από την Ευελπίδων) με αυστηρότατο πειθαρχικό έλεγχο για παραπτώματα που είναι επί της ουσίας ασήμαντα και ανούσια?
Είναι δυνατόν οι εκπαιδευτές να μην έχουν περάσει το Σχολείο Επιμόρφωσης – Σχολείο Εκπαιδευτών της Πυροσβεστικής Ακαδημίας όπως γίνονταν σε όλες τις προηγούμενες Σχολές Πυροσβεστών για να μπορούν να διαχειριστούν την ψυχοσύνθεση ενός στην ουσία νεαρού παιδιού?
Είναι δυνατόν να μην έχουν την προβλεπόμενη πιστοποίηση εκπαιδευτών  ενηλίκων (Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.)? 
     Σας παραθέτουμε την επιστολή του νέου αυτού Πυροσβέστη στην οποία φαίνεται ξεκάθαρα η αγάπη για το Πυροσβεστικό Σώμα και συνάμα η μεγάλη απογοήτευση που του προκαλούν οι συνθήκες στρατικοποίησης, της Σχολής στην οποία εκπαιδεύεται η νέα γενιά των αυριανών πυροσβεστών και περιμένουμε τις άμεσες ενέργειές σας.



Αξιότιμε κύριε Πρόεδρε της Π.Ο.Ε.Υ.Π.Σ.



  Είμαι δόκιμος πυροσβέστης στην Πυροσβεστική Ακαδημία στην πόλη της Πτολεμαΐδας. Σας γράφω για να σας ενημερώσω για τα προβλήματα της Διοίκησης που παρατηρήθηκαν από εμένα και της πλειοψηφίας των συναδέλφων μου.

   Είναι πλέον γνωστό πως ο Διοικητής της Σχολής μοιράζει πειθαρχικές ποινές στον βαθμό της στέρησης εξόδου για κάθε τι που θεωρείται από το προσωπικό παράνομο!

   Κύριε Σταθόπουλε δεν τιμωρούμαστε για σοβαρά θέματα αλλά για θέματα όπως η ασχολία με το κινητό την ώρα της κατάκλισης το βράδυ ή το διάβασμα, γιατί ο χρόνος δεν αρκεί για να αποστηθίσουμε την υπέρογκη ύλη σε λίγες μόνο ημέρες μολονότι ορισμένοι από εμάς δίνουμε την κατάλληλη προσοχή στο μάθημα. Σήμερα λοιπόν ημέρα Πέμπτη 08/02/2018 τιμωρήθηκαν μαζί με εμένα 25 δόκιμοι.

Έχω να δω την πόλη μου και την οικογένεια μου 1,5 μήνα. Είμαι 19 χρονών και περνάω τόσο άσχημα εδώ Μέσα! Δεν περίμενα να μου φέρονται σαν βασιλιά. Μια αξιοπρέπεια ζητάω. Μας βλέπουν σαν παιδιά ενός κατώτερου θεού. Είμαστε ξεχασμένοι από την κάτω Ακαδημία. Τα δικαιώματα μας είναι περιορισμένα και οι υποχρεώσεις απεριόριστες. Θα στερηθώ την οικογένεια Μου, το σπίτι Μου για άλλη μια εβδομάδα Ίσως και περισσότερο. Δεν παρουσιάζεται η ευκαιρία για άδεια στην σχολή Μας.

  Μπήκα στο Πυροσβεστικό Σώμα για να προσφέρω και μέρα με την μέρα νιώθω πως με πολεμάει. Θέλω να δείξω πως πραγματικά ασκούμε το καλύτερο επάγγελμα. Θέλω να αναβαθμίσουμε εμείς η νέα γενιά την πυροσβεστική. Δώσατε τα θεμέλια και θέλουμε να συνεχίσουμε το έργο σας. Ωστόσο με τις στεναχώριες που μας βρίσκουν εδώ, δεν ξέρω κατά πόσο θα είμαι σε θέση να προσφέρω.

  Πόσο κακό να προκάλεσα στην ζωή μου για να είμαι σε ένα αφιλόξενο περιβάλλον που μοιάζει με φυλακή και καραδοκεί πάνω από το κεφάλι μου η εφιαλτική λέξη «είσαι αναφερόμενος» που θα σου καταστρέψει όνειρα και σχέδια.

  Θα έπρεπε να νιώθω πως ο Διοικητής είναι δίκαιος και μας συμπαραστέκεται. Παρόλα ταύτα βλέπω έναν δικαστή αυστηρό χωρίς ίχνος συμπόνιας. Βλέπω το μόνιμο προσωπικό να αποτελείται από αδίστακτους κυνηγούς για αναφορές και ποινές, για επιπλήξεις χωρίς λόγο και αφορμή. Προφανώς και σκοπεύουν στην συμμόρφωση ως προς τους κανόνες αλλά πετυχαίνουν το αντίθετο.

  Αδυνατώ να πιστέψω πως αργότερα θα χρειαστεί να συνεργαστώ με άτομα που με έριξαν συναισθηματικά και με αδίκησαν στην αρχή της σταδιοδρομίας μου. Δεν μετανιώνω για την επιλογή μου σαν πυροσβέστης. Ίσως αν ήξερα όλα αυτά να μην περνούσα εδώ!

  Κύριε Πρόεδρε ζητώ την βοήθεια σας.

  Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων. Θεωρήστε αυτή την επιστολή μου ως κατάθεση ψυχής και ανώνυμη. Δεν θέλω να επηρεάσει την σταδιοδρομία μου. Στο μόνο που ελπίζω είναι η βελτίωση της θητείας ως δόκιμου στην σχολή αυτή.

Όχι μόνο για μένα, αλλά περισσότερο για τις επόμενες γενιές Πυροσβεστών!

                                                                                           

Με σεβασμό,

 Δόκιμος Πυροσβέστης

 

Για το Διοικητικό Συμβούλιο της  Π.Ο.Ε.Υ.Π.Σ.

                    Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                       Ο ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

         ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ              ΛΑΥΡΑΝΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΠΗΓΗ

Δημοσίευση σχολίου

κάνε το δικό σου σχόλιο

 
Top